make a dealz!

Obserwuj nas

Poznań, 28 sierpnia 2023 r. – Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki. Działania promocyjne będą prowadzone przez 9 tygodni w telewizji, VOD, radiu, Internecie i social mediach, a każda z prezentowanych kreacji będzie nawiązywała do najważniejszych korzyści z wizyty w sklepach Dealz.

Każdy zakup może być powodem do radości

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Dealz wśród nowych grup klientów i utrzymanie świadomości wśród obecnych konsumentów. Materiały skupiają się na najważniejszych wartościach i korzyściach, które sieć oferuje klientom w postaci m.in. różnorodnej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach. To pierwsza kampania firmy na taką skalę, podąża ona w ślad za dynamicznym rozwojem Dealz w Polsce. Do końca 2023 roku sieć chce posiadać ponad 300 sklepów na naszym rynku.

„Ta kampania to duży krok w rozwoju naszych sklepów i rozpoznawalności naszej firmy, po raz pierwszy marka będzie widoczna w przestrzeni reklamowej w telewizji. Wychodzimy do klientów z przesłaniem „Radość nie do ukrycia”, które jest zaproszeniem do odkrywania korzyści z odwiedzin w naszych sklepach. Na DNA Dealz składają się 3 elementy: międzynarodowe marki, niedostępne lub trudnodostępne w innych sieciach handlowych, super atrakcyjne ceny i unikatowość, którą pokochali nasi klienci. Każda wizyta w naszym sklepie to może być powód do radości i uśmiechu z łowienia okazji, kupowania ulubionych produktów i wyszukiwania perełek. Naszą filozofią komunikacji jest po prostu „make a dealz” – u nas zrobisz najlepsze „deale” na produkty międzynarodowych marek w super cenach,” – wyjaśniła Daria Małecka, dyrektor marketingu Dealz.

Projekt kampanii został zrealizowany we współpracy z agencją Peppermint. Za produkcję wideo odpowiada natomiast agencja Graffiti Films i duet reżyserski Jakubowska/Gronowski. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Fullsix Media (Havas Media Network).

Nowe odsłony kampanii reklamowej można śledzić na kanale You Tube marki.

Dealz na dynamicznej ścieżce rozwoju w Polsce

Nowa kampania wizerunkowa to kolejny etap rozwoju marki na polskim rynku. W I kwartale 2023 roku sieć uruchomiła swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne, zlokalizowane w Parku Logistycznym w Łyszkowicach (pow. łowicki), które obsługuje dostawy do wszystkich sklepów sieci w Polsce. W tym samym czasie rozpoczął się również proces remodelingu i rebrandingu sklepów, który symbolizuje transformację identyfikacji wizualnej Dealz jako marki nowoczesnej, otwartej, międzynarodowej, podążającej za najnowszymi trendami.

Wyszukaj najbliższy sklep Dealz

SZEROKA
OFERTA
MIĘDZYNARODOWE
MARKI
SUPER
CENY
SEZONOWE
PRODUKTY
18 KATEGORII
3000 PRODUKTÓW
NOWE OFERTY
KAŻDEGO DNIA

Informacje dla klienta

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa produktu – 814437 WISZĄCA DEKORACJA (EAN: 5045733253472)

Szczegóły:

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa produktu – 814414 MASKA (EAN: 5045733302187 BIAŁA, 5045733351659 BRĄZOWA, 5045733351666 CZARNA)

Szczegóły:

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa produktu – 90033 5X30G DORITOS CHIPSY SEROWE (EAN: 5000328452227)

Szczegóły:

LISTA SKLEPÓW Z DOSTĘPNOŚCIĄ LODÓW

Szczegóły: