make a dealz!

Obserwuj nas

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce. Uruchomienie jubileuszowej placówki realizuje plany rozwoju sieci założone na ten rok, stanowiąc wyraźny sygnał dynamiki rozwoju i zaangażowania Dealz w dostarczanie wysokiej wartości polskim konsumentom. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w niskich cenach.

Jubileuszowy sklep Dealz, o powierzchni 500 mkw., otwarto w Centrum Stary Stadion przy ul. Narutowicza 11c w Bytomiu. Różnorodny asortyment sklepu obejmuje ponad 3000 produktów w atrakcyjnych cenach, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Ofertę uzupełnia szerokie portfolio produktów świątecznych z oferty sezonowej, wśród których można znaleźć m.in. ozdoby świąteczne o niespotykanych wzorach, wyjątkowe propozycje prezentowe, jak i duży wybór bożonarodzeniowych słodyczy z całego świata.

Od lutego 2018 roku, kiedy to rozpoczął działalność pierwszy sklep w Swarzędzu, przez setną placówkę w Olsztynie, aż po dwusetny obiekt otwarty w marcu bieżącego roku w Kłodzku, Dealz nieprzerwanie zwiększa swoją obecność w Polsce, działając już w ponad 200 miastach.

Nowy sklep w Bytomiu to zarazem trzeci punkt sieci w tym mieście, co oznacza umocnienie pozycji Dealz w regionie.

„Otwarcie 300. sklepu Dealz w Polsce napawa nas ogromną dumą. To świadectwo ogromnego zaufania Klientów do naszej marki, a także wspaniałe zwieńczenie ciężkiej pracy naszych pracowników, którzy są sercem Dealz i każdego dnia z dużą pasją budują naszą markę. To dzięki nim Dealz może się rozwijać i zwiększać swoją popularność. Dynamiczna ekspansja od ponad pięciu lat, kiedy to przywitaliśmy pierwszych Klientów w sklepie w Swarzędzu, aż po dzisiejsze otwarcie w Bytomiu, odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie różnorodności i jakości w każdym z miejsc, w którym się pojawiamy. Wzmacniamy naszą obecność zarówno w Bytomiu, ale i w całej Polsce. Chcemy być bliżej Klientów, zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach, aby ułatwiać im dostęp do markowych produktów w niskich cenach,” komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.

Trendsetter zagranicznych marek na polskim rynku

Priorytetem Dealz jest dbałość o jak najlepsze doświadczenia klientów. Dlatego sieć z dużą uwagą podchodzi do komponowania swojej oferty produktowej, na którą składają się artykuły międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sklepach, w niskich cenach. Sieć dąży do tego, aby być trendsetterem zagranicznych marek na polskim rynku. Dział handlowy Dealz cały czas przeczesuje różne kraje, by móc zaoferować klientom produkty, z którymi spotkali się w czasie pobytu np. w Hiszpanii czy we Włoszech. Oferta Dealz jest stale urozmaicana o nowości w różnych kategoriach, co sprawia, że każda wizyta w sklepach to nowe, ekscytujące doświadczenie zakupowe dla klientów.

„Ta wyjątkowa kombinacja międzynarodowych marek, unikatowej oferty i niskich cen stanowi kluczowe elementy, które wyróżniają Dealz na tle konkurencji i czynią nasz format sklepów niepowtarzalnym, przyciągając klientów, którzy chętnie i regularnie wracają po więcej,” dodał M. Langowski.

Wyszukaj najbliższy sklep Dealz

SZEROKA
OFERTA
MIĘDZYNARODOWE
MARKI
SUPER
CENY
SEZONOWE
PRODUKTY
18 KATEGORII
3000 PRODUKTÓW
NOWE OFERTY
KAŻDEGO DNIA

Informacje dla klienta

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa produktu – 814437 WISZĄCA DEKORACJA (EAN: 5045733253472)

Szczegóły:

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa produktu – 814414 MASKA (EAN: 5045733302187 BIAŁA, 5045733351659 BRĄZOWA, 5045733351666 CZARNA)

Szczegóły:

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa produktu – 90033 5X30G DORITOS CHIPSY SEROWE (EAN: 5000328452227)

Szczegóły: