Dealz otworzył 11 nowych sklepów w ciągu jednego dnia i zbliża się do celu 300 placówek w Polsce do końca roku!
Poznań, 2 października 2023 r. – Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, znana z unikatowej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach, ogłosiła otwarcie 11 nowych placówek w ciągu zaledwie jednego dnia. Ten krok przybliża firmę do realizacji założonego planu posiadania 300 sklepów w Polsce do końca bieżącego roku.
Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku
Nowe sklepy Dealz zostały otwarte w różnych częściach Polski, oferując klientom szeroki wybór międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w konkurencyjnych cenach. Na liście są miasta, w których placówki Dealz pojawiły się po raz pierwszy, tj. Prabuty, Kolbuszowa, Nidzica, Piaseczno oraz Boguszów Gorce. W dniu otwarcia nowe sklepy odwiedziła rekordowa liczba blisko 15 000 klientów, co potwierdza, że decyzja o ich uruchomieniu spełnia oczekiwania społeczności lokalnej.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak szybko nasza sieć się rozwija. Otwarcie 11 sklepów w jednym dniu to duże osiągnięcie, ale przede wszystkim dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych ofert dla naszych Klientów w Polsce. W odpowiedzi na pozytywne opinie, otwieramy kolejne placówki w miastach, w których już działamy, takich jak Łódź, Radom czy Wrocław. Nasza wizja i determinacja do ciągłego rozwoju potwierdzają, że Dealz ma mocne fundamenty i świetlaną przyszłość na polskim rynku detalicznym,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.
W asortymencie każdego sklepu Dealz znajduje się ponad 3000 artykułów z 18 różnych kategorii. Placówki zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie zakupów, zapewniając przestronne alejki, czytelne oznaczenia produktów oraz przyjazne dla klienta stanowiska obsługi.
Aktualnie sieć Dealz posiada w Polsce już 284 sklepy, w najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia nowych obiektów.